Tuesday 28 November 2017

Ace Trading System


nå her er en fascinerende testamente som var på venstre side av acetrades nettside selvfølgelig kan det ha blitt endret på det tidspunktet du kommer til å lese det, så jeg har kopiert det her. Bare ønsket å takke deg veldig mye for alt du har lært meg i de 2 månedene jeg har vært medlem jeg har prøvd andre kurs og mange bøker som er annonsert på nettet, men ingenting har gitt meg kunnskapen om handel som du har. Vi får vanligvis den høye og laveste av dag, så hvis vi blir stoppet av en gang, gjør vi det raskt og mye mer. Det jeg elsker om forbannelsen din er at jeg nå kan velge høy eller lav av dagen selv, selv når du ikke er i nærheten. Mange takk igjen. Linda Sør-Afrika. did mener hun å si forbannelse eller var det en skrivefeil den dristige ble lagt til av meg av curse. quote Kursbeløpet er 3500 USD, og ​​du kan også sende ACE til betalingsdetaljer. Når du blir et ACE-medlem, er du nå en del av gruppen for en 1 måneders varighet offisielt, Etter 1 måneders periode som en gratis gave fra A CE kan du være i området for live signaler og kursmedlemmer for et helt år gratis Dette inkluderer AM-live-signalerommet med ACE som leser diagrammene til deg og ringer til ACE-signalene. Bare fantastisk etter 1 års varighet hvis du ønsker å være delaktig av ACE gruppen vil du få en fornyelse avgift igjen for år 2000 usd å dra nytte av medlemmene rom og live Am signaler. Nå ima bit forvirret den første gratis jeg tror jeg forstår fordi det er sannsynligvis gratis prøveversjon hva med andre gratis er det ikke gratis etter at du har betalt 3.500. Bitti jeg registrerte gratis prøveversjonen og var for opptatt til å ta det. Ikke en dag gikk farvel at esen ikke sendte meg beskjed når jeg kom inn på rommet og fortalt meg at Jeg vil bli overrasket over hans samtaler osv. Aldri gå for hardt å selge Fyren er desperat. Vel, jeg tok gratis prøveversjon Essen handlet som en gal mann til tider LENGT, KORT, LENGT alt i spørsmål om hva som virket som en sak av sekunder Det var veldig vanskelig å fortelle hva hans posisjon var på noe g da det var åpenbart at han hadde galt, gikk han inn i et mantra om du ikke kan tåle deg, du er i feil rom. Hvis han hadde rett, kunne han ikke slutte å klappe seg på ryggen. Han virker Alt i alt som en fin fyr, men jeg fikk også det hardt å selge, inkludert å tilby spesialprising hvis jeg ville skynde meg og registrere meg. Jeg hadde en venn som registrerte seg og tok hele kurset. Det viste seg å være bare en annen svindel En fyr hvem kan handle, men kan selge andre et veldig pricy kurs. Takk til redsioux Jo mer og mer jeg ser på disse kursene og guruer og mentorer, jo mer ser jeg selgere som selger overpriced søppel og jo mindre ser jeg verdi. Jeg tror at fortell - fortellingstegn at systemet eller hva det er som de selger er søppel er at de går over toppen om hvor bra det er. Hvis det var så bra som de sier at det er da, ville de tilbringe mye mer tid med å handle markeder med det og perfeksjonere det enda mer enn å prøve å selge det til oss. Vel, jeg var ikke veldig fornøyd med denne c Lown Asking 4000 og ønsker ikke å vise sine resultater fritt. En gang tilbake, meldte jeg meg til hans 3 dagers prøve. Er det 3 dager nok, det er hans regler. Jeg fikk ikke sjansen til å få alle 3 dager. Så en gang jeg hadde en sjanse å vite at jeg vil sjekke ut hans måter jeg spurte ham pent om han hadde en pris for en 7 eller 14 dagers prøveversjon, og er det et område for å se sin historie, får jeg tilbake to SMART En kommentar Jeg vet at du har vært i vår demo befor så jeg tror ikke du må komme tilbake i thx Gå til øyene, he hee historie der Vel for meg, spurte jeg ikke om en GRATIS prøveversjon, og jeg prøvde ikke å få en gratis prøveversjon To enkle spørsmål og disse kommentarene Han bare ønsker 4000 og ingen omsorg for sine klienter jeg vant t se på hans side igjen Vokt dere Dette er hans skype-innlegg. 7 29 2009 7 46 07 PM Mike Falk har du en pris i 7 dager eller 14 dager Jeg ser ikke din fortidshistorie Har du en liste 7 29 2009 7 46 20 PM Mike Falk Jeg vil gjerne prøve deg ut 7 29 2009 8 10 02 PM Traderfirma Ace kom inn og se live demo i morgen 7 29 2009 8 10 14 PM Traderselskap Ace for 2 5 timer eller så per morgen 7 29 2009 8 10 16 PM Traderselskap Ace simple 7 29 2009 8 10 30 PM Traderfirma Ace se live ikke etter 7 29 2009 8 10 31 PM Traderfirma Ace thx 7 29 2009 8 59 44 PM Mike Falk takk, har du en historie som alle kan se 6 57 07 AM Traderfirma Ace i kjenner deg i vår demo før 6 57 16 AM Traderselskap Ess, så jeg tror ikke du må komme tilbake i ts 6 57 34 AM Traderselskap Ace gå til øyene 6 57 37 AM Traderselskap Ace he hee 6 57 40 AM Trader firmaets historie der. Hvor mange av dere er familjer med handelskammer Han har eksistert i årevis og fremmer et meget nøyaktig system ved hjelp av et stoppested. Det hadde vært år siden jeg hadde l I dag har jeg bare latt og giggles. Først er det noen nå eller tidligere som har blitt undervist i ess-systemet. Jeg vil gjerne få en bedre ide om hvilken type tall han har bruker for å bestemme støtten og motstanden På den ene siden er jeg ikke en stor fan av ess, men på den annen side må jeg innrømme at hans system produserer noen ganske nøyaktige motstands - og støttenivåer for å bytte ut for ES. Det ser ut til å være en ny fyr nå enn den gamle farten som forfremmet dette systemet for noen år siden, vet jeg ikke om noen andre kjøpte den gamle fyren eller hva kanskje noen her kjenner den virkelige historien om ess, jeg ville sikkert være interessert i å høre fra deg. 14. april 2014, 12 10.Joined Jan 2004.Let meg fortelle deg hva jeg vet om Ace Trades Fyren er navn Kevin Kelly, og han er basert på Canada. Han har 2 programmer. Gull plan 3000 00 som inkluderer systemet og 6 måneder på tilgang til handel rommet da kan du oppgradere til 1800 00 mer. Diamond plan 4800 00 som inkluderer system og levetid tilgang til handel rom. Det er ingen manuelle og rett frem ordnet lagt ut system instruksjoner. Hva du får er en zip-fil med bilder KUN av diagrammønstre Det er IT. Nothing å forklare dem bare instruksjoner til få tilgang til handelsrommet, og de vil bli lært til deg. Det er ingen medlemmer område for deg å lære i ditt eget tempo. Du må tilbringe en annen 30 månedlig for et hotcomm-abonnement for å få tilgang til handelskammeret på daglig basis også. Dette Fakta er ikke lagt godt ut på salgssiden heller. Systemet læres i stykker i handelsrommet på kanskje en time eller 1 5 timer om gangen, 2 kanskje 3 dager i uken. Bare noen få mønstre blir gjentatte ganger undervist og ikke hele programmet. Du kan være heldig nok til å ta et stykke informasjon og kanskje ikke alt etter hvordan Ace som han heter, er følelsen på en gitt dag. Det er ingen refusjoner Ingen Zilch Zip Nada. Jeg tror ikke diagrammønstre er verdt 2995 00 prislappen, og Gud forby Ace blir rammet av en tr uck og du er igjen på egen hånd for å prøve å finne ut hva i helvete du betalte noen grand for. Jeg ville være veldig forsiktig med denne. For den mengden hardt opptjente penger kan du få et mer grundig system for handel. ikke tro på alle HYPE med denne. Hvis du stiller spørsmål i handelsrommet, vil du sannsynligvis bli mobbet av at den er avstemt og følte seg frustrert og sint at du ikke får det du betalte for. Alt mens du sitter gjennom den konstante hyping av et system du ikke vet fullt eller fullt ut. Dette er å tjene som et varsel om forbrukervarsling for å varsle intetanende kjøpere før det skjer. Definitivt ikke verdt 3 - 4 k-prisen. Også det er ingen e-postsupport eller kunde støtter for den saks skyld. Så der har du det. Snart en stund tilbake, skrev jeg en tråd som ber om Kevin Kelly og Ace Trades. Jeg var nysgjerrig på alle s erfaring med denne fyren. Bare en person svarte på den tiden, som var veldig overraskende gitt hvordan lenge denne fyren har eksistert og hvor mange e-post og webinars han gjør Hvis du kjøpte deg inn i esssystemet, vil jeg gjerne høre om din erfaring Takk. 15.oktober 2015, kl. 00.00. Utgitt i oktober 2015. Her er den andre personens opplevelse. Kallenavnet er Kevin Kelly fra Canada kjører AceTrades Jeg gikk første gang i dag torsdag 15. oktober 2015 for 3 dagers prøveperiode Jeg kom inn på rommet rundt EST 8 00 am siden da hørte CLX5 eller råolje på oksen og mye blabbering noen ganger kaldt råd til medlemmer også nyhetsbrudd klokka 8 30 han skrek ClX5 på oksen siden bli lenge Prisen skutt opp til 46 30 kan være få cent opp og rulle ned 50ticks dvs. 45 81 CLX5 overskrift lavere lav du kaller det bull side Jeg snakker om nå 9 15am fortsatt CLX5 gå ned du bestemmer deg nå vil du trygt handle på Kevin s kommando jeg kunne ha mistet i en kontrakt 500 00 Trading er ikke en slam dunk folk Det trenger lang tid å bygge ferdigheter med riktig metodikk Fokus på pris handling handel og lære og øve til slutt vil du tjene penger som andre T her er ingen enkel kjøretur gjennom hurtigmat løsning for trading futures forex Jeg har nettopp publisert dagens s hendelse som jeg opplevde i Kevin s chatterom som en leder opp for noen villige til å registrere seg Forresten AceTrades ikke handler, men han foredler hvordan å handle Er det ikke en vits å lære å kurere pasienten, men ikke en lege. Tenk deg, det er mange mennesker sugd inn som andre. Lykke til.

No comments:

Post a Comment