Tuesday 7 November 2017

Maybank2u Forex Priser


Beskrivelse Oppdag en helt ny måte å få tilgang til dine bankbehov via Maybank2u App på smarttelefonen eller nettbrettet. Last ned vår Maybank2u App nå og logg inn med ditt eksisterende Maybank2u brukernavn og passord for å oppdage en helt ny bankopplevelse på enheten din. Med Maybank2u App har du nå muligheten til å banke på fingertuppene. Du kan utføre følgende transaksjoner: - Kontooppsummeringsbalanseforespørsel om Sparing, Gjeldende, Kredittkort, Lån, Fast innskudd, Enhetstillegg, Valutakonto. M2U Historie, Transaksjonshistorie (Deposit, CreditDebit Card) Overføring av egne kontoer Egne kontoer Favoritt tredjepartsregnskap Favoritt Interbank GIRO Mobiloverføring (Kortløs Tilbaketrekking og Kreditt til Konto) Betalinger Engangsbetaling til utvalgte fakturaer Registrert faktura Betaling Kredittkortbetaling Forhåndsbetalt Forhåndsbetalt Instant Top Up Andre Online Konto Åpning Fast innskudd Plassering Kredittkort Søknad Kredittkort Aktivering Promotion Få oppdateringer om de nyeste kredittkort-kampanjene. Få meg et virtuelt bilde av Maybank-kampanjer og steder rundt deg. Finn Maybank-avdelinger, minibanker og partnersteder. Personliggjør Endre utseende og følelse av App som passer dine preferanser Social Media Forex Priser Lånekalkulator Kontakt oss Andre Maybank Apps Merk: Fortsatt bruk av GPS som kjører i bakgrunnen, kan redusere batteriets levetid dramatisk. Hvis dette er en in house app dev, vennligst gjenta QA TESTING. Hvis det ble outsourcet, burde selskapet aldri fyrte. Telefonen min er en helt ny Huawei-telefon, og du sa det Judd rotet når det ikke er det. Jeg har vært Android-brukere siden Nexus One. Jeg vet forankret fra ikke-rotte. Denne telefonen er ikke. Å dømme etter det faktum at ingen som svarer på andre kommenterer, er det ingen som ser på kommentarer også. Jeg var fra mobilapp selskapet og dette er en stor nei nei mohd amin firdaus Suhaimi Awesome, veldig gode apps. Nå når jeg logger inn med denne appen, kan jeg kjøpe noe i verden. Bortsett fra jeg kan ikke kjøpe rotetelefon fordi det er for dyrt. Bra gjort. Nå vet jeg at root-telefon er uvurderlig og mer nyttig enn denne crap-oppdateringen. Teknologiforskudd, men det ser ut som noen mennesker fortsatt vil leve i steinalderen. Ha det. Denne appen er ikke verdt i det hele tatt. Telefonen min er ikke rotfestet, og jeg tenkte aldri på noen rooting i det hele tatt, men det er en feil som sier at jeg har gjort rooting og appen din virker ikke. Din app er ødelagt. Jeg bruker den til å regelmessig overføre penger, sjekke balanse og etc, og nå kan jeg ikke. Løs dette umiddelbart. Nå kan jeg ikke bruke den til å kjøpe penger på nettet. Gutta gir meg problemer. Uvennlig brukergrensesnitt. Total crap på utviklere del. Maybanks slurvete forbrukerbaner er utbredt fra grenen til appen. Med den nyeste rotrestriksjonen, er appen helt ubrukelig Jeg bruker root-tillatelsen til å nekte Maybank app for å snoop inn i kontaktene mine, sted. Hvorfor trenger de å vite det. Også, Servere er også veldig sakte å svare Hvis dette er en in house app dev, vennligst gjør om QA TESTING. Hvis det ble outsourcet, burde selskapet aldri fyrte. Telefonen min er en helt ny Huawei-telefon, og du sa det Judd rotet når det ikke er det. Jeg har vært Android-brukere siden Nexus One. Jeg vet forankret fra ikke-rotte. Denne telefonen er ikke. Å dømme etter det faktum at ingen som svarer på andre kommenterer, er det ingen som ser på kommentarer også. Jeg var fra mobilapp selskapet og dette er en stor nei nei mohd amin firdaus Suhaimi 6 mars 2017 Awesome, veldig gode apps. Nå når jeg logger inn med denne appen, kan jeg kjøpe noe i verden. Bortsett fra jeg kan ikke kjøpe rotetelefon fordi det er for dyrt. Bra gjort. Nå vet jeg at root-telefon er uvurderlig og mer nyttig enn denne crap-oppdateringen. Teknologiforskudd, men det ser ut som noen mennesker fortsatt vil leve i steinalderen. Ha det. Denne appen er ikke verdt i det hele tatt. Suresh Steven 3. mars 2017 Telefonen min er ikke rotfestet, og jeg har aldri tenkt på noen rooting i det hele tatt, men det er en feil som sier at jeg har gjort rooting og appen din virker ikke. Din app er ødelagt. Jeg bruker den til å regelmessig overføre penger, sjekke balanse og etc, og nå kan jeg ikke. Løs dette umiddelbart. Nå kan jeg ikke bruke den til å kjøpe penger på nettet. Gutta gir meg problemer. Eiqmal Are-Qiem 3. mars 2017 På rotte enheter. Virkelig Kom igjen, ville ikke hack din app skjønt. Ville bare sjekke ut bakans og noen små ting. Ikke vær så slem. Nå er denne appen ubrukelig for en telefon som har blitt forankret i første omgang. Beklager, jeg må avinstallere det for nå. Verste app. Zaraa Johari 6 mars, 2017 Dumeste flytte noensinne for ikke å tillate roten enhet å bruke denne appen. Forferdelig ide sannsynligvis fra noen halvdelte utviklere gjort i Malaysia. Brukerne tillater Maybank å få tilgang til telefoninformasjonen, men ikke la de fattige som oss bruke gamle telefoner forankret, slik at vi kan installere nyere android-versjon En tyvflytting. Shawn Lim 3. mars 2017 Uvennlig brukergrensesnitt. Total crap på utviklere del. Maybanks slurvete forbrukerbaner er utbredt fra grenen til appen. Med den nyeste rotrestriksjonen, er appen helt ubrukelig Jeg bruker root-tillatelsen til å nekte Maybank app for å snoop inn i kontaktene mine, sted. Hvorfor trenger de å vite det. Også, Servere er også veldig sakte å svare Nicholas Poh 3 mars, 2017 Det er en ganske god amp nyttig app. Men problemfri innloggingsprosedyren for hver bruk er faktisk å beseire formålet med å få appen på telefonen. Jeg er redd for å bruke den offentlig, da jeg er bekymret for at noen kan se alle disse sikkerhetsidentifikasjonene og passordet under innlogging (kameraer og mengden). Det bør introdusere PIN-innlogging, som ikke har noen forbindelse med det faktiske brukernavn-forsterkerspassordet eller støtter fingeravtrykksinnlogging. Uakseptabel langsomhet, og brukergrensesnittet er fryktelig. Hei UX-designere forsterkere av Malaysias påståtte største bank, har du hørt om Materiell design Nylig ble appen oppdatert, og nå er det ikke roten brukere som bruker appen. Dette er den endelige halmen. Det er bedre å lære fra CIMB Bank om hvordan du designer amp kode et program. Hanif Zahid 5. mars 2017 Jeg brukte en rotfestet enhet og jeg vet min egen risiko. Som android bruker lar rot deg maksimere Android-funksjonene dine. CIMB app lar brukeren fortsatt bruke appen med en advarsel om rotfestet enhet. Men dette. dette suger helt. Elske appene dine, men denne oppdateringen bryr meg virkelig ut. Men jeg vet .. du snakker ikke engang. Så farvel til denne appen. Mahathir Wan 5. mars 2017 Tidligere kunne jeg bytte til andre apps, f. eks. å henvise telefonnummer i kontaktlisten til forhåndsbetalt tilleggsoppgave. Nå, når du bytter apper, logger den deg ut. Løs dette Som i spørsmålet om rotfestet, hvorfor bry deg om du fortsatt kan bruke nettleseren. Ved 3. mars 2017 Fking ubrukelig app. Hva galt med rotfestet enhet. Dette gjør tull. Hva en dum app utviklere. Det er ingen måte rotfestet enhet kan få tilgang til ditt sikkerhetshvelv. Hva en dumme. Avinstaller appen skal være bedre. Dumb ass utviklere. Dumb ass tiger. Dumb ass sikkerheten som gjør at appen ikke kan åpne på rotfestet enhet. Kom igjen maybank. Ansatt den profesjonelle programmeringen, ikke dum røv programmering. Nigge Vhailor 4. mars 2017 Ren søppel. Hva er denne diskrimineringen mot rotte telefoner Minst cimb app anerkjenner at telefonen er rotfestet og utsteder en advarsel, men lar brukerne fortsatt bruke appen. Ikke diskriminer Irsuy Demahom 6. mars 2017 Etter oppdatering synes ny gjenkjenning på jailbreak og rotte enhet å være feil. Telefonen min er ikke forankret. Men feilen popper fortsatt opp. Fortell meg at telefonen min er rotfestet og ikke støtter den. før oppdatering er alle gode. Hva skal du gjøre zeroicez 5573 5 mars 2017 Useless Apps Ønsker å gi null stjerner. Kjøpte en helt ny telefon og nå etter oppdatering kan jeg ikke bruke appen. Grunner Rooted device. FYI, jeg kjøpte telefonen min og den kom som den er og den er allerede rotfestet. Ikke fortell meg jeg må bytte til en ny telefon eller sende den tilbake for å endre fastvaren sin og bli belastet for den Avinstallere den på grunn av dum oppdatering Nå har Maybank blitt ikke brukervennlig alt på grunn av dum oppdatering av programmereren. Eller Maybank samarbeider med iPhone, Asus eller Samsung for å hjelpe dem å selge telefonen. Jeg foretrekker ikke å kjøpe de merkene coz. Jeg kan få bedre tilbud og verdi for pengene ved å kjøpe andre merker. UselessApps StupidUpdate Muhamad Irfan 6. mars 2017 Før det fungerer fint på telefonen min. Nå virker det ikke fordi det står ikke kompatibelt med rotfestet enhet. Jeg vet at enheten min er rotfestet, men hvorfor virker denne appen ikke nå. Vennligst reparer dette. Jeg installerer disse appene for å gjøre det enklere å sjekke balansen min, men nå kan jeg ikke gjøre det. Enheten min er ikke rotfestet. Nå kan jeg ikke bruke den etter den siste oppdateringen. Appen gir feilmelding sier at den ikke kan åpne på rotfestet enhet. Maybank, vær så snill å fikse dette. Kanskje, gjør mer test før du rulle ut oppdatering som dette. Cougar Richard 6 mars 2017 Bare utsted en advarsel for rotfestet bruker skal være bra. Jeg kan ikke leve uten å rote for å maksimere evnen og cnveniency av Android-telefon. Rooted telefon bare slutte seg selv etter at en advarsel gjør det til en ubrukelig app. Kom igjen Maybank farul aizat rahiman 4. mars 2017 Klap godt utført utviklere. Dette er forankrede telefoner, du vil ha ikke-rotfestet bruker, gå tilbake til 90-tallet. Takk for ditt harde arbeid, bare drep deg selv, i denne epoken trenger vi ikke deg. Avinstaller appene. FERDIG. Shane Ong 6 mars 2017 Jeg tror dette programmet kan møte noen tekniske problemer. Den roten enheten må gjenopprettes før du bruker denne appen. De fleste brukerne står overfor det samme problemet som ikke er sant. Forhåpentligvis kan dette problemet løses ASAP. Dette er en fin app, ikke kaste bort. Takk skal du ha. Aiman ​​Adnan 4. mars 2017 Hva er nytt: 1. Detektering av jailbroken eller rooted enheter, så hva kan hack våre penger som i cheats i spill pfft etter oppdatering sier det, denne appen kan ikke kjøre på rotfestet enhet, wow, jeg håper virkelig at denne enheten er forankret i det, men det er ikke Gabe Chong 7. mars 2017 Hva skjer med denne appen Brand new device, men kan ikke laste appen som sier at den er kompatibel med telefonen. Vennligst løse dette problemet ASAP..Thx. Hva er nytt TilleggsinformasjonForeign Valuta Tid Innskudd Diversifiser porteføljen din via ulike utenlandske valutaer, dra nytte av konkurransedyktig interesse og valutakurser, få tilgang til kassekreditt sikret mot innskudd. Nøkkelinformasjon 10.000 enheter for alle utenlandske valutaer (unntatt japansk yen) 2,5 millioner enheter for japansk yen Plasseringsperioder: 1, 2, 3 og 6 måneder for alle utenlandske valutaer. 12 måneder gjelder kun for AUD, GBP, NZD og USD. Diversifiser porteføljen din med et utenlandsk valutainnskudd. Velg mellom en rekke forskjellige valutaer, og nyt fordelene av våre konkurransedyktige rentesatser. Konkurransedyktige renter Konkurransedyktige valutakurser Diversifiser investeringsporteføljen din gjennom ulike utenlandske valutaer Tilgangskredittfasilitetene sikret mot ditt innskudd Enkel overvåking av ditt innskudd via PhoneBanking (Dial-Link) og Maybank2u. sg Tjenester gebyrer og gebyrer gjelder Plasseringsperioder 1, 2, 3 og 6 måneder - for alle utenlandske valutaer 12 måneder - gjelder kun for AUD, GBP, NZD og USD Minimum innskudd på innskudd 10.000 enheter for alle utenlandske valutaer (unntatt japansk yen) 2,5 millioner enheter for japansk yen Hvem kan søke Singapore Citizens, Singapore Permanent Residents , Utlendinger Minst 18 år Nødvendige dokumenter Singapore Borgere, Singapore Fastboende Singapore NRIC Utlendinger - Pass - og ansettelsespass og - En opprinnelig kopi av den nyeste kontoutskriften, verktøyet eller telekommunikasjonsregningen med bostedsadressen din angitt Avgifter og kostnader For å søke, besøk noen av våre 22 grener i Singapore i dag. Investeringer i utenlandsk valuta er utsatt for svingninger med enten mulighet for fortjeneste eller risiko for tap. Vær oppmerksom på at hovedinvesteringer kan også bli uthulet. Ta vare på dine utenlandske transaksjoner med en av de største valutahandelne etter volum av daglig omsetning. Opplev i catering til behovene til en omfattende kundebase, inkludert individuelle og mellomstore kunder, lokale selskaper, multinasjonale selskaper og myndigheter Levende priser på over 35 valutapar tilgjengelig Konkurransedyktige priser Over-the-counter Transaction Over-the-counter (OTC) telegrafiske overføringer, etterspørselsutkast og sedler gjennom våre omfattende grener. Spotkontrakt En valutakontraktskontrakt er kjøp og salg av valuta med levering på to handelsdager fra datoen for transaksjonen, f. eks. en spotkontrakt utført på mandag vil avgjøre onsdag. Forward Exchange Contract En Forward Exchange Contract (FEC) er en avtale om å kjøpe eller selge valutaer på en fremtidig dato på mer enn to handelsdager til en forutbestemt pris. En FEC kan enten være til en premie (det vil si høyere enn spotrenten) eller diskontert (lavere enn spotpris), avhengig av rentedifferansen mellom de to valutaene. Det brukes vanligvis til å kompensere eller sikring mot fremtidig renteeksponering på fordringer eller gjeld i andre valutaer. Utenlandske valuta notater Vårt omfattende grensesnittsnettverk gir deg enkel og konkurransedyktig prising på over 20 par harde notater. Valutaveksler En Valutavalg Kontrakt gir kjøperen (rettighetshaveren) rett (ikke forpliktelse) til å kjøpe eller selge valuta til en forutbestemt rente (strykpris) på en bestemt fremtidig dato. Kjøperen av opsjonen betaler en forhåndsavgift eller premie til selgeren i bytte for den rette funksjonen i opsjonskontrakten. Dette instrumentet er vanligvis brukt til å sikre og håndtere usikker fremtidig valutaeksponering. Kontakt oss For å få en forespørsel eller for mer informasjon om våre tjenester, vennligst kontakt oss på følgende numre: Central East Coast 03 27869088, 03 21734088 North 03 27868988, 03 21734088 South East Malaysia 03 21734188, 03 27869088 GLC 03 27869004, 03 27869288 Google Oppdag en helt ny måte å få tilgang til dine bankbehov via Maybank2u App på smarttelefonen eller nettbrettet. Last ned vår Maybank2u App nå og logg inn med ditt eksisterende Maybank2u brukernavn og passord for å oppdage en helt ny bankopplevelse på enheten din. Med Maybank2u App har du nå muligheten til å banke på fingertuppene. Du kan utføre følgende transaksjoner: - Kontooppsummeringsbalanseforespørsel om Sparing, Gjeldende, Kredittkort, Lån, Fast innskudd, Enhetstillegg, Valutakonto. M2U Historie, Transaksjonshistorie (Deposit, CreditDebit Card) Overføring av egne kontoer Egne kontoer Favoritt tredjepartsregnskap Favoritt Interbank GIRO Mobiloverføring (Kortløs Tilbaketrekking og Kreditt til Konto) Betalinger Engangsbetaling til utvalgte fakturaer Registrert faktura Betaling Kredittkortbetaling Forhåndsbetalt Forhåndsbetalt Instant Top Up Andre Online Konto Åpning Fast innskudd Plassering Kredittkort Søknad Kredittkort Aktivering Promotion Få oppdateringer om de nyeste kredittkort-kampanjene. Få meg et virtuelt bilde av Maybank-kampanjer og steder rundt deg. Finn Maybank-avdelinger, minibanker og partnersteder. Personliggjør Endre utseende og følelse av App som passer dine preferanser Social Media Forex Priser Lånekalkulator Kontakt oss Andre Maybank Apps Merk: Fortsatt bruk av GPS som kjører i bakgrunnen, kan redusere batteriets levetid dramatisk. Maybank2u App. Maybank2u App, Maybank2u. Maybank2u App,. : - , Nåværende, , , , , . M2U, (,) Tredjeparts GIRO (Cardless) Billers Prepaid Prepaid Top Up - rundt meg -, -: GPS.

No comments:

Post a Comment